SEZNAM POHANSKÝCH SVÁTKŮ, ÚPLŇKŮ A NOVOLUNÍ

24.09.2020

Najít, kdy jsou v roce úplňky a novoluní už dnes není tak složité. Pokud si dáte práci, dohledáte i termíny dalších pohanských svátků či zajímavých příležitostí pro setkávání s přáteli a k provádění různých obřádků a rituálů.

Ale máte na to čas?

Víte co? Udělala jsem to za vás!

Připravila jsem jednoduchý přehled na celý rok (tedy aktuálně od října 2020 do října 2021 ... a pokud budete mít zájem, vždycky ho další rok zaktualizuji).

JAKÉ UDÁLOSTI JSEM PŘIDALA DO SEZNAMU?

  • Úplňky a v jakém znamení zvěrokruhu jsou
  • Novoluní a znamení zvěrokruhu
  • Slunovraty a rovnodennosti
  • Tradiční keltské slavnosti (Imbolc, Beltain, Samhain, Lughnasad, Mabon, Yule)
  • HOPI ohně (tradiční setkávání inspirované indiánským kmenem Hopi)

Kalendář či seznam svátků je součástí nového programu MOJE MAGICKÁ DOMÁCNOST. Tady si o něj můžete požádat zdarma. 

Prostě pokud chcete seznam zaslat, napište mi svou adresu, a pošlu vám seznam ZDARMA 

.

UPOZORNĚNÍ: Je to nuda, ale i tak musíme upozornit, že odesláním kontaktních údajů dáváte současně svůj souhlas se zpracováním osobních údajů dle GDPR a zpracováním údajů pro marketingové účely. Co to v praxi znamená? Znamená to, že pokud v budoucnu vymyslíme další e-návod či podobně zajímavou věc, dovolíme si vám ji opět poslat. Samozřejmě do doby, než nám dáte vědět, že už vás podobné zprávy nezajímají. Děkujeme. :-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky